Bijna naar The USA - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu Bijna naar The USA - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

Bijna naar The USA

Door: De Polotjes USA

Blijf op de hoogte en volg Giovanni & Christel

09 Oktober 2008 | Nederland, Amsterdam

Bijna naar The USA

Voor iedereen die ons willen volgen hebben we een dagboek gemaakt, mensen die de andere jaren in ons dagboek stonden hebben automatisch een bericht gekregen!

Je kan jezelf afmelden als je niks wilt ontvangen!

Dit jaar zal het dagboek anders zijn dan ander jaren we zullen nu meteen bij een bericht foto's plaatsen en of een filmpje!

Groetjes De Polotjes

  • 09 Oktober 2008 - 13:31

    Peter T.:

    Wens jullie dan alvast een prettige vakantie.
    Maar dat kan van de week ook nog.
    Ik hoop wel dat je Fajah Lourens nog tegen komt.

    P.

  • 09 Oktober 2008 - 21:41

    De Valkies:

    Ja het is nu bijna zover,lekker weer naar de usa.
    Het kan niet snel genoeg zijn,des te sneller is Raymon weer thuis.
    Ook deze keer zullen we jullie weer volgen.
    Groetjes De Valkies

  • 12 Oktober 2008 - 03:57

    Wil:

    Weet niet wanneer jullie vertrekken maar wens jullie een goede vlucht en fijne vakantie.

  • 13 Oktober 2008 - 19:34

    Raymon:

    Hallo Christel en Giovanni,

    ik wens jullie alvast heel veel plezier hier in the USA! Ik zal jullie vast nog wel spreken voordat jullie gaan! En natuurlijk als jullie in Las Vegas zijn!

    groetjes Raymon vanuit Orlando, Florida

  • 17 Oktober 2008 - 00:00

    Mirella:

    Ik vond het weer keigezellie om bij jullie te zijn ;-)
    Bij deze een hele fijne vakantie ik lees zoals vorig jaar weer lekker mee...
    Grtjs dikke kus

  • 17 Oktober 2008 - 19:20

    Mark Van G:

    he ik wens julie een mooie vakantie.
    en ik zal het hier wel via internet volgen

  • 17 Oktober 2008 - 21:18

    10tje:

    Ik denk dat ik jullie morgen nog wel even zie, anders een heeeeeeeele fijne vakantie, geniet er weer van en zoveel mogelijk zien!
    Veel liefs,
    Martina

  • 18 Oktober 2008 - 08:08

    Pim & Margo:

    Heel veel pezier, op jullie nieuwe ondekkingsreis in en rond LV, enne Drive Carefully.
    We zijn jaloers.

    Pim & Margo en....?

  • 18 Oktober 2008 - 11:05

    Mirella:

    Nog 1 dagje nederland met regen pffft....
    Veel zonneschijn toegewenst!!!

    xxx

  • 18 Oktober 2008 - 14:26

    Anneke En Petra:

    Veel plezier in Vegas.
    Wij zijn ook al weer begonnen met aftellen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Giovanni & Christel

Weer een fijne vakantie naar The USA!

Actief sinds 09 Okt. 2008
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 30667

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2008 - 09 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: