Las Vegas - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu Las Vegas - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

Las Vegas

Door: De Polotjes USA

Blijf op de hoogte en volg Giovanni & Christel

20 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Nevada

Hallo allemaal,
We zijn vanmorgen vertrokken naar Brussel 08:10 om zo veder te gaan naar de USA, we hadden een beetje vertraging van 1 uur maar omdat we hoger gingen vliegen waren we toch bijna op dezelfde tijd in Philadelfia.(30min later)

Toen we in Brussel waren zag het er niet zo fris en nieuw uit maar toen we door de douane controle waren zag het er een stuk nieuwer en frisser uit net of dat er pas was aangebouwd.
Eenmaal in het vliegtuig hadden we goede plaatsen we zaten in een 757 waar we met zijn drieën naast elkaar konden zitten maar er zat niemand naast ons dus we hadden alles voor ons zelf :D.

We kregen wel meteen eten omdat we toch een vertraging hadden ik had zelf de kip en die was lekker Christel had de pasta die was ook wel lekker maar niet zo goed als de kip.
We hebben ook nog even een film gekeken Hancock alleen wat raar was is dat we de koptelefoons moesten betalen, gelukkig hadden wij die bij :D dus kosten ons dat niks anders toch ff 5 euro PP.
Gelukkig krijg je bij US Airways wel blikjes drinken dus kan je er meer pakken zodat je niet zonder komt te zitten en om elke keer te vragen is ook niks want vorig jaar was het zo dat we bekertjes kregen en dan kan je niks bewaren en een blikje houd je gewoon dicht. Toch merk je dat het allemaal een beetje minder is geworden ze komen niet zo veel langs met iets lekkers dat was ander jaren wel zo maar dat was toen met United Airlines die is ons tot nu toe toch wel het beste bevallen maar wie weet wordt het nog wat, maar heelaas het wordt niks in totaal een vertraging van 4:30 uur heerlijk begin van de vakantie, maar dat mag de pret niet drukken.

Toen zijn we naar Alamo gegaan om "onze" auto voor dekomende 21 dagen op te halen, wij daar naar binnen lopen we met zo'n manneke mee en die zo tegen ons zoek er maar 1 uit :D dat is een goeie dus wat zag mijn oog :D pontiac gts g6 convertible white als we een foto hebben gemaakt plaats ik hem meteen ben nu een beetje moe maar doe nog wel ff dit!

toen over de strip naar ons hotel gereden en dat is ook toppie, maak je het toch weer anders mee!

ff inschrijven bij het hotel ook meteen internet aan gevraagt hoeven we niet zo snel te doen, en nog wezen eten om 2 uur snachts (ja we hadden honger)

nou dit is weer ff genoeg morgen weer een ander berichtje tot dan!

Groetjes De polotjes (uit LV)

• 20 Oktober 2008 - 11:14

P.:

Hello Polotjes,

See that you arrived save.
    Hope you have a great vacation. I am waiting for the photo's to see your car.

See you in Liftburgh in about 4 weeks.

P.

• 20 Oktober 2008 - 13:13

Jennifer:

heee heeee..

nou laat die auto maar eens zien dan hahah
    en vertraging is egt kut om te hebben he hahah maar laat je vakantie er maar ni onder leiden he hahaha succes verder en een fijne vakantie dikke (K)

• 20 Oktober 2008 - 13:15

De Valkies:

Nou ondanks de vertraging toch weer lekker in las vegas aangekomen.
    We wachten wel op de foto's om jullie auto te bewonderen.
    groetjes de valkies

• 20 Oktober 2008 - 16:26

Pim En Margo:

Heeey liefies,
    Jammer van die vertraging maar super leuk die auto!!!We zijn blij dat jullie goed zijn aangekomen en al fun hebben gehad van de auto jaaa nu ervaar je het zelf nu mag je zelf over de strip crossen hahahhaha.
    Heel veel plezier en doe rustig aan.
    Groetjes en veel liefs Pim en Margo.

• 20 Oktober 2008 - 17:48

Dewitte:

nou toch een gezellige vakantie ondanks de vertraging
    we horen he wel en anders skype installeren tot morgen

• 20 Oktober 2008 - 19:00

Debrouwertjes:

ho giovanni en christel
    ben weer op de bestemde plaats on danks de vertraging ik hoop dat je een fijne vacantie hebt
    groetjes theo en tonnie