eerste dag - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu eerste dag - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

eerste dag

Door: De Polotjes USA

Blijf op de hoogte en volg Giovanni & Christel

21 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Nevada

Hallo allemaal,

hier zijn we weer, zo meteen maar even wat foto's erbij gezet!

vandaag waren we weer vroeg wakker maar dat maakt niks uit dan kan je van de dag genieten, we zijn ook nog even online geweest met skype en hebben even met mijn zus(van gio) gesproken en hebben meteen ff de kamer laten zien live via webcam :D we wilden ook nog even laten zien waar we op keken maar de zon scheen zo hard dat ze alleen maar een wit beeld hadden.

We zijn vandaag naar MGM grand en de Orleans geweest om daar de kaartjes voor de volgende shows op te halen, bij MGM : Tom Jones 31/10 en bij de Orleans Engelbert Humperdinck 02/11 laten we hopen dat ze goed zijn :D.

En de Orleans wat een mooi hotel daar zou ik ook wel een paar nachtjes willen blijven!

Vandaag ook nog even boodschappen wezen doen, veel water voorals je veel gaat rijden in deze warmte is dat goed (±30 graden)en 30 graden is ook goed uit te houden, we zijn vandaag ook in een mega winkel geweest met alleen maar elektronica apparatuur, shit ik wist niet dat er van die grote zaken bestonden ik denk dat deze wel 5 X zo groot als de saturn in tilburg is niet normaal, maar wel heel mooi!

Wat we zometeen en morgen gaan doen weten we nog niet, het is vakantie dus niet te veel plannen maken we laten het gewoon komen zoals het komt, het is wel zo nu we de auto hebben heb je wel een ander soort van vakantie het lijkt veel langer te duuren(en we zijn er pas 1 dag) ja het klinkt raar maar het is wel zo!

Zo dat was het weer voor vandaag morgen weer een dag!

Groetjes van De Polotjes (nu weer ff in Vegas)

• 21 Oktober 2008 - 04:52

Raymon:

hey,

hier een berichtje vanuit het zonnige florida!!!

Mijn laatste paar daagjes zijn aangebroken en jullie beginnen pas!! Toch wel jammer dat ik jullie niet kom opzoeken!!!

Maarja even iets anders!! Was die electronica winkel mischien "Best Buy"of "Circuit City"?? Bij deze ben ik namelijk geweest en die zijn echt supper groot hier!!

Ik kijk ernaar uit om jullie volgend berichtje te lezen!!! Veel plezier!

Groetjes Raymon

• 21 Oktober 2008 - 05:12

Louis:

leuk autotje..
    en met 30 graden is dat open dak wel lekker!

Fijne vakantie toegewenst vanuit een nat NL.

• 21 Oktober 2008 - 11:27

Blommetjes:

hey patsertjes met je pontiac haha mooie auto.
    spreek jullie nog wel geniet er van doeiiiiiii

• 21 Oktober 2008 - 11:57

Papa En Mama:

ik ben blij dat je goed aan ge komen bent en je heb een mooije auto groetjes van ons en kusjes xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 21 Oktober 2008 - 13:25

De Valkies:

Mooie auto zeg,kan je lekker mee blitsen.
    En met dat dakje open kun je nog een mooi kleurtje krijgen ook nog.
    Worden jullie net zo bruin als frans ha ha.
    Groetjes De Valkies

• 21 Oktober 2008 - 13:40

Jurchess:

Hoi Polotjes,

Jullie hebben het zelfde uitzicht als wij een jaar geleden. Geniet er maar van.

Han en Marga

• 21 Oktober 2008 - 15:30

Mirella :

MMM helemaal tegek!!
    Leuk jullie op de kwek al te hebben gesproken, wat een mooie foto's zeg!!
    Enne ik zit wel in gedachte achterin met mijn haren in de wind hahahahahahah
    Fijne dag vandaag!!

Knufkus Mirella

• 21 Oktober 2008 - 16:34

Pim:

Het moet nie gekker worden, Burne niet verboden hahaha.Lekkere plaatjes.
    Enjoy your (s)trip.

My other car is a corvette.

Pim.

• 21 Oktober 2008 - 17:50

De Meursjes:

mooi autotje zeg maar auto maar nog heel veel plezier en fijne vakantie groetjes de meursjes

• 21 Oktober 2008 - 19:26

William:

mooie auto,geniet ervan en een hele fijne vakantie.wacht nog wel even op mijn kado

groetjes william martina joeri en evi