Mirage en Riviera - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu Mirage en Riviera - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

Mirage en Riviera

Door: De Polotjes USA

Blijf op de hoogte en volg Giovanni & Christel

26 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Nevada

Hallo allemaal,

Weer ff een kort verhaaltje van ons, we hebben het vandaag even rustig aan gedaan.

We zijn vandaag naar het hotel The Mirage geweest we wilde eigenlijk naar de Dolphin Habitat gaan maar omdat het ook hier zaterdag is was het zo druk dat we er maar niet heen zijn gegaan, wel een heel mooi hotel!

We zijn daar ook even gaan buffetten heel erg groot, groter nog als die van gisteren maar daarom ook een heel stuk duurder, maar we hebben er weer goed kunnen eten, ja gelukkig zijn we veel kilo’s kwijt geraakt om ze hier weer terug te krijgen :D

We zijn ook nog naar de Riviera geweest we waren hier eigenlijk nog nooit echt naar binnen gegaan en het staat toch tegenover ons hotel, is toch groter van binnen als dat wij dachten. (hebben we geen foto’s van)

We zijn ook nog even naar een soort van winkel plein geweest heel veel mooie spullen gezien wil alles wel kopen moet me echt inhouden :D

Nog even een gokje gewaagt dat is ook wel een keer leuk als je hier toch bent :D

Zo dit is even voor Raymon, hoe was het feestje? Jammer dat we er niet bij konden zijn maar dat halen we wel in :D en natuurlijk heel veel slaap want de terug komst is meestal moeilijker als er heen gaan, hoe gaat het nou met jou?

Zo dat was het weer, iedereen de groetjes en tot het volgende berichtje!

De Polotjes

• 26 Oktober 2008 - 07:16

De Valkies:

Hoi hoe is het daar.
    Raymon ligt nog op bed.
    Het feestje was geslaagd,hij vond het echt geweldig.
    Hij heeft wel een beetje last van het tijd verschil,en nu is de klok hier ook nog een uur teruggezet.
    Hij zal straks zelf nog wel iets typen.
    Groetje Jolanda

• 26 Oktober 2008 - 15:25

Raymon:

Hey Crhistel en Giovanni,

Het feestje was echt super, had het echt niet verwacht! Ben nu aan het bijkomen van het tijdverschil!!! Is wel een beetje kut hoor :D

De terug vlucht was wat minder, weer een super oud vliegtuig, koptelefoontjes weer zelf kopen en super veel turbelentie!!

Maarja, ben weer thuis, spreek jullie snel weer en nog veel plezier!

Groetjes XXX,

Raymon, vanuit het koude kikkerlandje

• 26 Oktober 2008 - 17:00

Anneke En Petra:

hoi polotjes,

zo te lezen vermaken jullie je goed. de wereld gaat voor jullie open nu je een auto hebt. veel plezier nog en tot snel

• 26 Oktober 2008 - 20:28

Nathasja:

hee hoe is het daar en had je wat gewonnen geniet ervan en we houden contact heb de site bij sjanet gepikt haha gr xxx toon nathasja en danny