Laughlin - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu Laughlin - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

Laughlin

Door: De Polotjes USA

Blijf op de hoogte en volg Giovanni & Christel

28 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Nevada

Zo vandaag zijn we dus naar Laughlin gegaan was een leuk ritje van 1uur en 45min maar op crouscontrol is dat goed te doen.

Het was er goed warm 38 Graden, ze hebben het er hier over dat het lang geleden is dat het zo warm was in oktober normaal ±28 graden (hebben wij weer)
Maar het is heel goed te doen en we willen niet met jullie ruilen!

Toen we in Laughlin kwamen zie je wel dat het hier niet zo opgezet is als in Las Vegas wel heel mooi maar minder winkels en dingen om te zien, maar de hotels en natuurlijk de Colorado River zijn wel heel mooi,

we zijn in de Riverside Hotel ff gaan buffetten en we zaten mooi aan het raam met uitzicht over de Colorado River (echt mooi)
Toen we daar weg gingen zijn we meteen door gereden naar het Hotel Colorado Belle echt een heel mooi Hotel daar zijn we dus ook wat langer binnen gebleven. En ook even naar een paar visje gekeken, een paar maar!

Een uur later zijn we door gereden naar Harrah’s waar wij dachten met een jetski over de Colorado River te gaan maar helaas je moet in het Hotel overnachten om ook maar op het strand te kunnen komen dus dat viel tegen, toen we daar klaar waren zijn we nog even naar Tropicana Express gegaan en daar met een treintje om het Hotel gegaan, dat was wel leuk voor 1 keer als je niks beters te doen hebt.(nee hoor echt leuk)

Wel moet ik heel eerlijk vertellen dat ze hier meer aan Halloween doen alles is hier al versiert voor Halloween en dat zie je in Las Vegas minder maar misschien komt dat nog het duurt nog 3 dagen.

Zo nog ff een berichtje voor Peter Blom Gefeliciteerd he ouwe gabber en ik hoop dat je jezelf nu wat beter voelt?

Iedereen de groetjes en tot de volgende keer maar weer doei doei

De Polotjes

• 28 Oktober 2008 - 07:50

Dini En René:

Hey Polotjes,

Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben.
    Wat erg zeg die temperaturen hahahaha.
    Nee geintje...geniet er maar lekker van.Wij doen het hier wel met de kachel aan hihi
    Veel plezier nog.

Groetjes van de Stundjes

• 28 Oktober 2008 - 08:29

Pim:

Hoi, bij de Harra's, binnen kun je o.a bij de MCD naar buiten je komt dan op de balustrade langs de rivier,links daarvan staat een soort strandhuisje waar toeristen( geen hotelgasten) een ticket kunnen kopen voor strand en jetskie, voor 80 dollar kun je uurtje jetten en de gehele dag op strand verblijven. Jammer dat jullie dat niet hebben gedaan.
    Zijn jullie op de heen weg ook nog naar Primm geweest?
    En dat het heel warm is in Laughlin daar hadden we jullie voor gewaarschuwd.
    Enne de 66, neem de 95 ( Henderson) neem afslag Hackberry Route 66 naar Kingman, Oatman, Needles en pak daar de highway 95 terug naar LV, super trip.

Veel plezier.

Pim.

• 28 Oktober 2008 - 09:10

De Valkies:

He zusje en zwager,zijn weer hele mooie foto's.
    Wel weinig visjes ik kon ze niet vinden op de foto ha ha.
    Groetjes De Valkies

• 28 Oktober 2008 - 13:42

De Witjes:

hoi luitjes is het voor jullie niet te warm kijk wel goed uit met daar te rijden vind het een beetje eng maar zo te lezen hebben jullie het goed naar je zin een bezorgende zus doeiii

• 28 Oktober 2008 - 14:14

De Gassedonklaan 13:

ik hoop niet dat het te warm is voor jullie.
    ik denk het haast wel
    maar met jullie cabrio lukt het denk het wel.
    denk eraan

• 28 Oktober 2008 - 14:19

DE GASSEDONKLAAN 13:

ik denk wel dat het weer veel te warm is voor jullie
    jullie hebben een cabrio verlicht wel iets.
    veel water drinken en een petje op zetten is wel zo verstandig.
    heel veel groetjes

• 28 Oktober 2008 - 21:11

Hosjes:

dat jullie niet denken ze schrijven niks maar we lezen het wel iedere dag heel veel plezier en op deze manier hebben wij ook een beetje vakantie ps verbrand niet te veel groetjes van de hosjes

• 28 Oktober 2008 - 21:25

De Brouwertjes:

halo giovanni en cristel jullie hebben het best gezelig geniet er maar van het is zo voorbij en dan is het weer werken
    ik hoop dat je nog meer gaat verkenen
    groetjes theo en tonnie

• 29 Oktober 2008 - 19:50

William:

He zus en zwagertje
    mooie fotos geniet er ook van misschien ga ik over 30 jaar ook wel als ik genoeg gespaard heb hahahahahaa
    groetjes en geniet ervan en drink veel he met die warmte want ik lees dat eten jullie wel goed afgaat.
    groetjes william martina joeri en evi