The Stratosphere Las Vegas Hotel & Casino - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu The Stratosphere Las Vegas Hotel & Casino - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

The Stratosphere Las Vegas Hotel & Casino

Door: De Polotjes USA

Blijf op de hoogte en volg Giovanni & Christel

30 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Nevada

Zo vandaag lekker rustig aan gedaan en even naar The Stratospher gegaan eerst even wezen buffetten en toen een gokje gewaagt niks gewonnen en niks verloren!

En natuurlijk even van het uitzicht genieten en dat kan je daar heel goed op iets meer dan 300 meter hoogte, en het blijft mooi om te zien echt zo gaaf moeilijk te beschrijven!

Ja, het was een echt “rust” dag nu ik dit zo aan het neer zetten ben denk ik o shit echt rust maar 1 hotel, maar wel meer dan 5 uur binnen geweest er zijn wel veel winkels dus daarom. :D

En natuurlijk even kijken wie er in hun broek doen in de verschillende attracties zoals de Big shot, X-Scream en Insanity The Ride voor wie naar Vegas gaan moet je echt hier even heen gaan!
Zelfs de foto’s doen geen recht (alweer niet) :D

Nou niet zo’n groot verhaal maar dat hoeft ook niet elke dag!

Groetjes De Polotjes

• 30 Oktober 2008 - 08:11

Pim:

Gelukkig is er een lift in de STFT.
    Komt er ook nog een onboard filmpje car?

Veel plezier.

Pim.

• 30 Oktober 2008 - 09:00

Louis:

ach.. soms zeggen beelden meer als woorden.

• 30 Oktober 2008 - 11:53

Pat En Miran:

hey mooie foto's van hoogte zie je beetje meer he....

en GIOVANNI van harte met je verjaardag he, zo ver weg maar we vergeten je niet hoor

nog veel plezier en pak maar een lekker gebakje( of pizza)

groetjes miran en pat

• 30 Oktober 2008 - 14:03

De Valkies:

hey Christel en Giovanni,
    Ziet er weer goed uit die foto's!! Geniet er nog maar van want voordat je het weet is het weer voorbij!

Giovanni, bij deze hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! :D

Groetjes

• 30 Oktober 2008 - 17:06

Jacqueline En Kids:

van harte gefeliciteerd met je verjaardag. fijne vakantie groetjes van ons allemaal

• 30 Oktober 2008 - 20:15

Tientje:

Gio, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Helaas zijn wij verhinderd en kunnen niet komen voor een bakkie en gebakje, volgende keer maar weer!
    Zoeken jullie om het te samen te vieren maar een lekker buffetje uit, dat hebben jullie deze vakantie nog niet gedaan.
    Ik lees wel dat jullie je weer prima vermaken, goed zo!
    Geniet ervan en tot het verhaaltje van morgen maar weer.
    Veel liefs, Martina en de rest

• 30 Oktober 2008 - 20:17

De Blommetjes:

van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!
    Ik had je voicemail wel ingesproken maar wist niet of je die beluistert.Fijne dag xxxxx

• 30 Oktober 2008 - 20:37

Nathasja:

hee luitjes
    ik lees wel dat je ons niet mist op je verjaardag haha en laat je lekker verwennen op je verjaardag geniet ervan gr xxx toontje nathasja en danny