Wal-Mart supercenter & Engelbert Humperdinck - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu Wal-Mart supercenter & Engelbert Humperdinck - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

Wal-Mart supercenter & Engelbert Humperdinck

Door: De Polotjes USA

Blijf op de hoogte en volg Giovanni & Christel

03 November 2008 | Verenigde Staten, Nevada

Hallo met zijn alle,

Zo ook hier is het zondag en ook hier gaat de klok 1 uur terug en dat wisten wij niet, dus wij waren overal wel heel vroeg bij, bijna alle winkels buiten de strip winkels waren nog gesloten en toen kwamen wij een winkel tegen Savers wij daar naar binnen ff kijken, was een hele grote winkel tot we zagen dat het een soort van kringloop winkel was, dus we waren zo weer buiten.

Toen zijn we door gereden en kwamen we een Wal-Mart supercenter tegen dus zijn we daar maar naar binnen gegaan (sorry voor mijn woorden) g.v.d. tering wat is dat een grote winkel niet normaal echt we dachten dat we alles al gezien hadden dus niet en ze verkopen er echt alles zelf geweren en pistolen niet normaal en ook niet van die kleintjes nee gewoon van die je op een tripot staan ja je kan hier echt alles kopen gekke Amerikanen(maar wel leuk)

Toen we van de ene verbazing in de ander liepen in de winkel zijn we toch maar weer naar ons hotel gegaan om ons klaar te maken om naar het Hotel The Orleans te gaan om daar eerst even te gaan buffetten en dan om 20:00 naar Engelbert Humperdinck te gaan en die is goed eergisteren Tom Jones die was goed en de vrouwen werden gek maar Engelbert maakt ze gekker echt die vrouwen allemaal helemaal gek ze rende bijna allemaal naar het podium, en zingen dat ie kan echt wel zo mooi niet te geloven, koop maar een cd en zoals je hem daar hoort is hij live ook en nee hier wordt geen cd gedraaid het is live (voordat ik weer slimme opmerkingen krijg)

Dus ja het was weer een geslaagd concertje die we ook maar op dvd gaan halen!
Helaas hebben we van het concert geen foto’s dat mag ook niet maar toen die vrouwen zo gek werden kwamen de fototoestellen naar voren en iedereen foto’s maken alleen wij 2en niet shit zooi.

Maar ja het was een heel mooi concert van 2 uur zonder pauze en hij is nog steeds goed.

Zo dat was het weer voor vandaag tot de volgende keer maar weer!

Groetjes De Polotjes

• 03 November 2008 - 13:37

Pim:

Please release me, dont let me go from LV.

Nog 1 weekje ( snik)

Pim & Margo

• 03 November 2008 - 14:16

De Valkies:

Nou eerst Tom en nu Engelbert wij gaan steeds groener zien van jaloezie ha ha.
    Groetjes Fam van Valkenburg

• 03 November 2008 - 19:24

P Blom:

als je het maar naar je zin heb
    hier is met de kat ook alles goed dus maak je eigen daar niet deruk over.
    maak nog veel plezier deze week want voor je het weet is het voorbij .
    en als het kan kijk voor een gochel trukje veel plezier nog peter en de rest.

• 03 November 2008 - 19:25

P :

sorry voor de schrijf fouten.

• 04 November 2008 - 02:15

De Polotjes:

Maakt niks uit die maakt iedereen maar daar lees ik wel over heen wij zijn niet zo moeilijk :D

• 04 November 2008 - 06:35

De Witjes:

je maakt ons jaloers adrie zou graag naar hen toegaan geweldig die twee de ,vacantie gaat al opschieten bijna al weer vooorbij nog veel plezier de witjes

• 05 November 2008 - 18:03

Kapstertje:

Engelbert Humperdinck

is da wat jah ..:D:D:D

dus dat word dvd of cdtje kopen ;)