American Superstars tribute show - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu American Superstars tribute show - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

American Superstars tribute show

Door: De Polotjes USA

Blijf op de hoogte en volg Giovanni & Christel

05 November 2008 | Verenigde Staten, Nevada

Hallo allemaal,

Even een berichtje van ons, we zijn vandaag naar de Stratosphere Casino Hotel en hebben daar een Dinner, show en tower package gepakt om toch even te gaan kijken naar The American Superstars tribute show, heel leuk allemaal want je gaat eerst lekker uit eten en dan ga je naar een show kijken en dan naar de toren even van het uitzicht genieten!

Wat houd de show in? nou je ziet dan imitators van bekende artiesten zoals Elvis, Tim McGraw, Celine Dion, Michael Jackson en Christina Aguilera eigenlijk zou Rod Stewart er zijn maar die was ziek dus kwam Celine Dion.(ook leuk)

Ze lijken er niet op en ze zijn niet zo goed als de echte maar ze doen ze heel goed en het is ook een Tribute voor deze sterren en Michael Jackson die is echt leuk die doet er een schepje boven op gewoon heel leuk om een keer te doen het duurt 1uur en 30 min en ze houden je goed bezig!

Gewoon een show die je moet zien, alleen jammer dat we dit niet eerder hebben gedaan!
We hebben ook wat foto’s kunnen maken na de show dus die hebben we ook online gezet!

O ja Barack Obama heeft de verkiezingen gewonnen :D hier niet veel van gemerkt geen feesten of zo!

Groetjes allemaal

De Polotjes

PS we hebben ook nog even een klein bekertje drinken gehaald ook maar even een foto van gemaakt :D

• 05 November 2008 - 10:52

De Blommetjes:

ben blij een berichtje van jullie te lezen waar was je berichtje van gisteren.ik ben het zo gewent dat je iedere dag schrijft dat ik me toch lichtelijk zorgen maakte .Maar ja alles goed en gezellig zo te zien nog veel plezier xxx

• 05 November 2008 - 14:44

Pim:

Een echte Triller weer.

Houden jullie het nog vol, of moeten we komen aflossen?

Pim & Margo.

• 05 November 2008 - 18:07

Kapstertje...:D:

heeeeeee zuipschuit..
    was het wel een alcohol vrij BEKERTJE drinken :p;)
    lijkt wel BIERTJUH!!

hahaha die fotos zijn wel leuk dus was weer iets dat je je grote fan weer tegen kwaam uwhahaha celine dion toppie(Y)

dikke xxxx en gr aan chris

• 06 November 2008 - 15:35

De Witjes:

lijkt net echt cristel met mj en ,krijg jij toch niet op zoon beker of wel hoor het nog wel hebben veel te ,vertellen als jullie terug zijn groetjes a3 sjaan arian en enzo

• 06 November 2008 - 21:02

William:

nou ik dacht stuur maar eens berichtje,ik zie dat het goed gaat het eten is volgens mij ook goed haahha dat lees ik teminste.
    nou geniet er nog van want je bent bijna weer in het kikkerlandje

hahhaahahaha tot zondag dikke kus van je broertje die eindelijk peetoom wordt groetjes william martina joeri en evi