wynn/Encore en Fashionshow mall en Outlet Center - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu wynn/Encore en Fashionshow mall en Outlet Center - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

wynn/Encore en Fashionshow mall en Outlet Center

Door: De Polotjes USA

Blijf op de hoogte en volg Giovanni & Christel

27 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Nevada

Hallo allemaal,

Vandaag een druk dagje gehad, we zijn naar 2 hotles en 2 winkel “centrums” geweest.
Eerst even naar Wynn en Encore de Wynn is een prachtig hotel en wij dachten dat de Encore al open was maar helaas nog niet helemaal maar zo op de foto’s te zien wordt het weer een mooi “schatje”. :D

We hebben ook nog even in de Wynn gekeken bij de Lake of Dreams daar zit je op een terras mooi bij het water en waterval maar geen herrie het is zo mooi, ja wat ik al eerder heb verteld je moet hier gewoon zijn geweest om te zien wat wij zien, de foto’s vertellen veel maar niet alles!

We zijn vanaf de Wynn nog even overgestoken om naar de Fashion show Mall te gaan en daar nog even naar een mode show gekeken heb er een paar foto’s van gemaakt wist niet of Christel dat zo leuk zou vinden maar het was ok. :)

O ja voor dat ik het vergeet we hebben iets nieuws gezien zal wel een paar jaar duren voordat het in nederland komt maar wel heel gaaf de HP touchsmart echt een mooi ding hier een filmpje http://h30440.www3.hp.com/campaigns/touchsmart/IQ800/Model.html

hoop dat het filmpje werkt!

Toen we daar weg zijn gegaan zijn we nog even naar de Las Vegas Outlet Center geweest en dat is weer zo’n mega store, moet eigenlijk zeggen groot winkel centrum zoiets als Centro in Duitsland maar dan 2 keer zo groot dus daar zijn we ook een paar uur gebleven tot we zo iets hadden is het nu al donker toen we naar buiten kwamen.

Het was vandaag weer een lekker warm dagje 32 graden maar goed uit te houden in “onze” cabrio, ik hoop als we terug komen dat we dan wat zon mee kunnen nemen want zo te zien is het niks in Nederland (geintje)

We gaan straks nog even een pizza halen 28” dat is iets maar dan 71cm ff kijken of we die op kunnen.

O ja morgen rijden we even naar Laughlin dat is een andere stad even daar kijken.

Nou dit was het weer voor vandaag morgen weer een berichtje van ons!

Groetjes De Polotjes

PS dat rode ding en zwarte ding op 1 van de foto’s zijn Ferrari boxen van $20.000

• 27 Oktober 2008 - 04:10

Patrick:

we lopen hier in ned niet ver achter hoor .
    ik heb de hp hier ook al gezien kost 1400 ex bij office center .

veel plezier nog

• 27 Oktober 2008 - 17:31

Pim & Margo:

Vraag me af wat de 2 hotles ( regel 1) zijn, klinkt exotische hahahaha.
    Verder gaat het lekker met jullie zo te lezen.
    Heel veel plezier in laughlin, en als het even kan jetskieen he, op de colorado rivier, echt heel erg gaaf.
    En vandaar naar de 66, is maar paar mijl, weet je meteen de weg, let onderweg maar eens op, en kijk bij de stops.

Nomaals heel veel plezier.

Pim & Margo.

• 27 Oktober 2008 - 19:09

De Strondridder:

als je maar lol heb
    fijne vakantie tot morgen
    doeiiiiiiiiiiiiii

• 27 Oktober 2008 - 20:12

De Blommetjes:

fijn te horen dat het zo goed gaat daar.Jullie hoeven niet iedere keer te zeggen dat jullie pizza gaan eten stinkers!!! hahaha Haden jullie mijn sms nog gehad ? nou nog veel plezier daar en tot schrijfs doeiiiiiiiiiii