New York en Tom Jones - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu New York en Tom Jones - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

New York en Tom Jones

Door: De Polotjes USA

Blijf op de hoogte en volg Giovanni & Christel

01 November 2008 | Verenigde Staten, Nevada

Hallo allemaal,

Zo vandaag zijn we toch even naar New York gegaan we konden het niet missen.

Het was vandaag Halloween op het begin van de dag zie je niet zo veel mensen verkleed rond lopen maar hoe later op de dag :D

Het is net zoals carnaval in Nederland alleen hier doen ze wel meer aan verschillende pakken, maar ook zijn er veel grietjes die verkleed zijn als zal maar zeggen een hoer (van Halloween hebben we geen foto’s) maar er zijn er ook bij die er echt een sport van hebben gemaakt om het mooiste pak aan te hebben of in ieder geval iets anders als een ander!

We zijn vandaag ook naar een concert van Tom Jones geweest in de MGM Grand hij is oud maar hij heeft het nog steeds denk ik want de vrouwen werden helemaal gek toen hij opkwam, wel een hele mooie show hij vertelde ook nog dat hij volgende maand met een nieuwe cd uit komt daar heeft hij er ook een paar van gezongen.

We zaten aan een tafel waar je eten en drinken kom bestellen dat is toch wel leuk we zaten vooraan dus konden hem goed zien helaas wisten we dat we geen foto’s konden maken dus hadden we niks bij maar er was wel een fotograaf die 4 leuke foto’s heeft gemaakt en die hebben we ook gekocht.

We hebben een paar dagen geleden verteld over die pizza van 28” (71cm) daar hebben we foto’s van gemaakt, is misschien wel leuk om te zien hoe groot zo’n pizza is, en die kan je echt niet in Nederland kopen, maar zelfs hier stonden ze er van te kijken toen we in ons hotel kwamen.

We zijn net ook nog even over de “strip” gereden maar het is zo druk dat een ritje van de MGM naar ons hotel 1 uur duurde normaal ± 20 min maar wel leuk omdat er zoveel verkleed zijn (niet iedereen)

En we hebben ook even een filmpje online gezet van een ritje over de strip is misschien wel leuk of niet Pim :D hij si niet zo duidelijk omdat het filmpje meer dan 1Gig is en ik hem heb moeten verkleinen.
Veel plezier met de foto’s en het filmpje,

Groetjes De Polotjes

• 01 November 2008 - 08:40

Pim&Margo:

Wow lekker filmpje ( kwijl)en The fast en the furious live, gaaaaf.
    Wat zullen jullie genieten zeg.
    Maro lust ook wel een puntje, niet normaal zeg.

Gaat lekker met jullie, geniet er nog van.

Pim & Margo

• 01 November 2008 - 09:00

Wilbert:

ja hoor zou ook niet zo zijn he giovanni

zo dat zijn pas pizza`s lol groetjes en veel plezier