Morgen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu Morgen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

Morgen

Door: De Polotjes USA

Blijf op de hoogte en volg Giovanni & Christel

18 Oktober 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Voor vele die dit lezen is het nu al zondag maar nu we dit hier neer zetten is het nog zaterdag.

Maar de dag voor ons is er nu bijna morgen om 12:45 stijgen we op vanaf brussel en gaan we aan onze vakantie beginnen we waren al vrij maar nu gaan we weg, viva LAS VEGAS!

Zoals we bij Raymon hebben gelezen kan je in philadelfia op het vliegveld internetten en zullen als we er tijd voor hebben nog iets neer zetten hoe het eerste stuk van de reis is gegaan, is toch weer anders via brussel.

Iedereen een hele fijne zondag en veel draatjes vlees eten :D (o nee beginnen we weer)

Groetjes De polotjes (nu nog ff thuis)

ps sorry sjanet dat we niet hebben opgenomen :(we hadden de telefoons in de gang laten liggen waar we op visite waren.

• 19 Oktober 2008 - 07:01

Helma:

Ik wens jullie een supervakantie,maar dat zal wel lukken grtjs Helma x

• 19 Oktober 2008 - 12:43

De Valkies:

Hallo zusje en zwager,heb jullie vanmorgen nog gebeld voor een fijne vakantie te wensen.
    Hoop dat jullie een goede vlucht hebben en veel plezier.
    Groetjes de Valkies