Rio en Palazzo en Venetian - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu Rio en Palazzo en Venetian - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

Rio en Palazzo en Venetian

Door: De Polotjes USA

Blijf op de hoogte en volg Giovanni & Christel

22 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Nevada

Zo vandaag zijn we even naar de Rio gereden(ook een hotel) dat is een hotel en zit niet op de strip daar hebben we lekker even van het lopend buffet genoten deze is wel heel groot en heel veel keuze en daar houden wij wel van!(het is toch vakantie) er was daar een motor neer gezet van van Orange County Choppers, je weet wel van de serie met die vent met die witte snor en zijn zoons.

toen we daar weg gegaan zijn reden we snel naar het voor ons nieuwe Hotel Palazzo die in verbinding staat met The Venetian ook 2 hele mooie hotels we hebben ook daar van wat foto's online gezet, maar zelf zien is mooier!!!!

Zodadelijk gaan we nog ff een 18" pizza naar binnen werken, ja je moet wat he en dat kunnen wij goed!
we gaan vanavond nog lekker een paar keer over de Strip rijden lekker met open dakje rond krossen :) dus niet, max 25 MPH (37 Km per uur)het is hier vanavond toch nog 23 graden dus gaat dat wel met een geopent dakje!

We hebben vandaag ook nog ff een klein bekertje drinken gehaald daar staat ook een foto van bij :D en die hebben we gewoon leeg gekregen!
Hij is 64oz groot dat is 2 liter :D

nou dit was het weer voor even tot de volgende keer maar weer.

Groetjes De Polotjes (nog heel even in LV)

ps er staat ook een filmpje bij weet niet of hij het doet

• 22 Oktober 2008 - 05:29

De Valkies:

He zusje en zwager,leuke foto's.
    Het fimpje doet het ook.
    Klein bekertje! ha ha,zou voor jordi goed zijn.
    Heb net nog met Raymon gesmst,kwam net van zijn werk af nu nog maar 1 werk dag te gaan en voor ons nog 3 nachtjes slapen dan is hij weer thuis.
    Voor jullie voor nu of dadelijk weltrusten.
    Groetjes De Valkies

• 22 Oktober 2008 - 15:44

Pim:

Oeps foutje, wilde plaatje invoegen, verwijderen maar, sorry.

Pim.

• 22 Oktober 2008 - 19:51

De Blommetjes:

fijn dat jullie het leuk hebben daar in viva las vegas wel mooi he daar die gebouwen.hier gaat alles zijn gangetje ik nog ziek bijna afgestudeerd voor waakhond met me hoest.peter vandaag ook ziek met koorts thuis tommy is nog op de been. ja hier is het ook gezellig hahah .
    groetjes van de ziekeboeg doeiiiiiiiiiil xxx

• 22 Oktober 2008 - 23:18

Mirella:

Hoi hoi mooi hoor volgens mij zijn die watervallen in het echt nog mooier, in ieder geval zullen jullie niet uitdrogen!! Jeetje wat een beker zeg, doe je een hele dag mee ;-)
    Jullie zullen wel weer op de roets zijn ik lees het morgen wel weer,
    Grtjs dikke kus

• 23 Oktober 2008 - 12:08

`papa En Mama:

ik zie wel dat je het naar je zin heb ik mis je wel een betje en tot het volgen bericht kusjes xxxxxxxxxxxxxxx