RedRock Hotel en Palace Station - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu RedRock Hotel en Palace Station - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

RedRock Hotel en Palace Station

Door: De Polotjes USA

Blijf op de hoogte en volg Giovanni & Christel

24 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Nevada

Hallo allemaal daar zijn we weer :D

Op advies van Nicolay :D zijn we naar her Red Rock hotel gegaan even kijken of dat hotel iets is, nou neem maar van mijn aan dit is ook een heel mooi hotel zo'n ±25 min rijden van de "strip" en dan ben je gewoon in een ander soort Las Vegas.

Gelukkig worden we hier niet aangesproken of we mee willen op timeshare (of je daar een huisje wilt kopen of appartement)

We hadden ook een beetje honger dus zijn we even daar gaan eten in het FEAST BUFFET nou en het was ook een feest :D wij maar denken dat het buffet in de Rio al groot was nou deze is groter!

Wat we wel jammer vonden is dat er niet zo veel winkeltjes zijn we waren wel snel uitgekeken maar ondanks alles een heel mooi hotel!

Op de terug weg nog even gestop bij Palace Station (nee niet voor treinen) :D dit is ook een hotel wel een kleintje maar heeft ook zijn ding, hier waren we nog korter binnen ff door heen gelopen en gekeken of er winkeltjes waren maar die waren er niet veel en winkeltjes kijken doen we graag. (ja ook ikke gio dus)

Er is nog zoveel wat we willen doen en toch zien we nu al dat we niet genoeg tijd zullen hebben, maar dat komt allemaal wel goed er komen nog genoeg jaren om terug te gaan!:D

Als jullie dit lezen zit Raymon denk ik al in het vliegtuig naar huis zien nu maar eens hoe snel een ½ jaar voorbij gaat!

Zo dit was het weer voor vandaag morgen weer een nieuw berichtje van ons, waar we dan heen gaan weten we nog niet elke dag kijken we waar we heen gaan!

Groetjes De Polotjes

• 24 Oktober 2008 - 02:23

He Gio En Christel:

wat is het mooi daar zeg, realy fantastic.
    gr uit holland

• 24 Oktober 2008 - 02:32

Nigel En Jolanda:

ik zie dat het daar heel mooi is, maar geniet er nog maar lekker van hoor, want het is zo weer voorbij. en dat berichtje hier boven is ook van ons.
    gr

• 24 Oktober 2008 - 04:22

Raymon:

hey Gio en Christel,

Was leuk om jullie weer effe gesproken te hebben!! Ik ben klaar met pakken nu, echt alles zit erin alleen denk ik dat een koffertje nog wel een beetje te zwaar is! Maarja dat zien we op het vliegveld nog wel!

Jullie nog veel plezier, en ik spreek jullie wel weer als jullie thuis komen!!!

Groetjes vanuit Orlando (laatste keer),

Raymon

• 24 Oktober 2008 - 04:36

De Valkies:

Nee jongens Raymon zit nog niet in het vliegtuig.
    Hij vliegt om 12.45 vanaf orlando naar philadelphia dat is bij ons 18.45 dus hij zit er nog niet in.
    Wij moeten nog effe geduld hebben.
    Als jullie thuis zijn willen we wel de dvd van celine een keer zien.
    Groetjes en nog veel plezier.

• 24 Oktober 2008 - 14:04

Pim:

Jazeker vet hotel, als je binnen komt enorm grote ruimte, enne het foudcourt ziet er ook groot uit, hebben daar bij Subway BROOOOODJE op, die was me toch lekker.
    Onderweg nog langs de lokale winkels geweest?

Pim.

• 24 Oktober 2008 - 18:25

De Witjes:

hoi gio en cristel mooie fotos morgen komt raymon alweer thuis dus profiteer maar is zo om en trouwens voortaan als jullie weggaan even gedag komen zeggen of de telefoon op nemen nog een hele fijne vacantie namens de witjes

• 24 Oktober 2008 - 18:35

Willy Manie:

echt mooi giovanni en christel geniet er maar van.

groetjes ans henri willy

• 25 Oktober 2008 - 06:26

Nicolay:

Red Rock is inderdaad prachtig met een gigantische gokvloer en een buffet om van te blijven smullen. Tot nu mijn beste buffet. Dit hotel is een leuke tussenstop als je naar Red Rock Rock Canyon gaat. Ik hoop hier nog ooit te overnachten en te genieten van het chique zwembad. Vanaf de parkeerplaats heb je een mooi zicht op (de contouren van) Vegas. Voor timesharing zijn wij de nuchter. Niets voor ons geef mij maar een eigen condo aan de strip.