Fremont en Hoover dam - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu Fremont en Hoover dam - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Giovanni & Christel Polo van Gelder - WaarBenJij.nu

Fremont en Hoover dam

Door: De Polotjes USA

Blijf op de hoogte en volg Giovanni & Christel

25 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Nevada

Hallo allemaal,

Zo weer ff een verhaalt van ons :D
We zijn gisteren nog even naar Fremont Street Experience gegaan dat is in “oud” Las Vegas, ook heel mooi om weer eens te kijken hoe het was :D
Was er nog live tv, met een of ander monster gelukkig zijn wij niet gevraagd want wat moet je dan zo op tv voor al die mensen, er was ook een soort van bal waarin motoren reden en echt snel niet normaal en niemand die viel (jammer ) :D nee dat bedoel ik niet zo!

We hebben ook een stukje van de Experience gefilmd zodat jullie kunnen zien wat dat is.

Vandaag zijn we naar de Hoover dam gegaan, dat ziet er nou echt mooi uit en groot ik wist wel dat het groot zou zijn maar zo groot niet normaal en hoog of eigenlijk laag en het verschil met de ene en de ander kant, jullie moeten maar even naar de foto’s kijken en ook staan er natuurlijk wat foto’s van Lakemead, misschien dat jullie de foto’s al mooi vinden maar als je hier bent is het zo veel mooier als op een foto!

We hebben daar echt zo veel gezien we zijn er 2 uur geweest en het was warm 35 graden toch 4 graden warmer als in Las Vegas en bijna nergens kon je ff gaan zitten uit de zon dus dat was goed puffen maar we hadden genoeg drinken mee genomen.

Vandaag ook voor het eerst moeten tanken, dat is toch wel ff wennen je moet eerst betalen en dan tanken en dan weer naar binnen om je wissel geld op te halen, hier is het nog leuk om te tanken 47 liter voor 28$ dat is ongeveer 21 euro daar wil je wel wat voor gaan rijden :D

Geniet van de foto’s en filmpjes die we er op zetten dat hebben wij ook gedaan toen wij ze maakte!

Groetjes en tot de volgende keer maar weer,

De Polotjes

• 25 Oktober 2008 - 06:30

Nicolay:

Als je in Vegas bent moet je echt een keer in Downtown Vegas zijn geweest. The Fremont Street experience is prachtig en de sfeer daar is erg relaxed.
    Gaan jullie nog naar een natuurpark in de omgeving Red Rock Canyon of Valley of fire. Geniet nog lekker van Vegas. Dan doen wij ook als wij jullie verhalen lezen.

• 25 Oktober 2008 - 07:53

Pim & Margo:

Zo te lezen gaat het goed met de Pontiac, al heel wat miles gemaakt, gaaf man.
    We zijn benieuwd of julie nog naar de 66 gaan?
    En wat Nicolay schreef de parken echte aanraders.

Pim & Margo.

• 25 Oktober 2008 - 12:58

De Valkies:

Hoi zusje en zwager zo te zien gaat alles goed daar en hebben jullie het goed naar je zin.
    Hier is ook alles goed.
    Want ja ja Raymon is weer velig thuis.
    Groetjes en fijne vakantie de complete Fam van Valkenburg